מגזין לנשים

על כוס קפה עם שי לי כהן, מעצבת ושותפה ברשת מקימי

הקיץ שבפתח קורא לנו בשלל גווניו להתחדש וליהנות מקולקציות חדשות, קלילות ונעימות. שי-לי הלאלי כהן מרשת מקימי מספרת על כל החידושים שנערכו ברשת לקראת אביב קיץ 2022.

מה התחדש אצלכם בימים אלו?

“לקראת עונת הקיץ החלטנו להגדיל את טווח המידות של הקולקציה החדשה, כך שדגמים רבים מגיעים עד מידה 48. השינוי נעשה מתוך תפיסה שלכל נערה או אישה, מבוגרת או צעירה, מגיע למצוא בגד מתאים לנתונים שלה. בעיני כול גוף ראוי לבגד המושלם.

שמלת סאטן עם כפתוריםS226704
מחיר 329 ש”ח

החיבור לבגדים שלנו הוא אוטנטי ומעצים – כשהוא מדויק לנו אנו מסוגלים ליצר תנועות חיוביות ושינויים בחיים.

“אמנם בעונות הקודמות היה לנו ניסיון עם מידות גדולות, אך בגלל הקורונה לא הצלחנו להביא אותן בצורה נאותה, וכבר בחורף שעבר התחלתי לשנות את טווח המידות ולעבוד על ייצור טווח רחב של מידות, כשהמידות הגדולות הן חלק אינטגרלי מהקולקציה, כך שכל אחת, עם כל נתוני גוף יכולה למצוא את עצמה וליהנות מהמגוון. אחידות הדגמים בכל המידות יוצרת מראה אופנתי, אמירה ברורה של הרשת וחוויית קניה מושלמת במקימי.

“במקביל הפקנו קטלוג מיוחד, שבו ניתן לראות את הדגמים על גוף ולהתרשם ממגוון הפריטים בקולקציה, ובנוסף על כל תווית חיצונית של הבגד רשום טווח המידות שלו, מה שמקל על החיפוש וההתאמה.

“בעיניי, השינוי המבורך הזה מצביע על תפיסה של קבלה והכלה של דימוי הגוף שלנו, ואני מאמינה שכמו שהבורא מלמד אותנו לאהוב את מציאות חיינו, כך עלינו לאהוב את הנתונים הגופניים שלנו. כחלק מהאג’נדה, גם הדוגמנית בקטלוג הינה בממדים בינוניים, שלא מציגים דווקא את אלמנט הרזון. כך כל אחת מסוגלת להתחבר למותג ולמצוא בו את עצמה”.

מה מאפיין את קולקציית אביב קיץ 2022?

“הקולקציה החדשה מאופיינת בקלילות. השתדלתי לתת מענה עיצובי נכון לעונת הקיץ, מעבר לטרנדים האופנתיים ולצבעים הנכונים. כל הפריטים מיוצרים מבדים קלילים והשמלות עשויות אריגים רכים. היכן שיכולתי לבחור בבדים אטומים ולוותר על הבטנה עשיתי זאת, והיכן שהבטנה הייתה כורח המציאות היא מיוצרת מבדים דקים וקלילים ללבישה.

שמלה מאקסי כפריתS226684
מחיר 369 ש”ח

“ניתן לראות בדי סאטן או סריגים מוויסקוזה קרה דפוסים מרהיבים וגזרות מענייניות . התחדשנו עם חליפות, שהתחילו להופיע בחורף וממשיכות עם פרשנות שמתאימה לקיץ הישראלי.

“הקיץ מאופיין בצבעוניות חזקה, ירוק דשא, כחול רויאל, ורוד פוקסיה, סגול יין וכתום חזק, ובמקביל קיימים גם גווני הפסטל המעודנים- צהוב בננה, ורודים למיניהם והכתומים הרכים”.

חולצת סט סאטןS226543 מחיר 189 ש”ח.
חצאית סט סאטןS226544 מחיר 199 ש”ח

בימים אלה נפתח הסניף החדש שלכם, ספרי עליו…

“עד כה הקמנו 15 סניפים ברחבי הארץ, יחד עם הסניף ה16 שהוא החנות הווירטואלית שלנו. כעת פתחנו את הסניף ה17 בחולון. הסניף החדש רחב ידיים והינו הסניף הגדול ביותר במרכז, המציע חווית קניה קסומה. הוא מכיל קולקציה חדשה ועודפים, ומאפשר לכל אחת לבחור את הפריטים שלה, מכל הקטגוריות. התגובות על פתיחת הסניף לא אחרו מלהגיע מכל תושבות המרכז שמגיעות בהמוניהן: מחולון, מתל אביב, מבת ים, מכפר חב”ד ומכל האזור.

“גם אתן מוזמנות לבקר בחנויות הרשת או בסניף החדש באזור התעשייה חולון, ב’פרמיום סנטר’, רחוב המשביר 1 או לקבל פרטים בטלפון: 03-6432052. תתחדשו!”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *